IP-Telefoniya və Çağrı Mərkəzi
      Bu illər ərzində biz müxtəlif şirkətlərə zəng mərkəzi həlləri təqdim etməyə davam edirik. Biz ən effektiv müasir texnologiyalardan və ən yaxşı təlim təcrübələrindən istifadə edən təşkilatlar üçün kompleks həllər hazırlayırıq. Çağrı mərkəzi həllərimiz çoxlu sayda telefon sorğularını qəbul etmək və ötürmək üçün istifadə olunur. Çağrı mərkəzi ilə yanaşı, kollektiv SMS və e-poçt emalı həyata keçirilir. Biz təşkilatınızı bir növbədə iki agentdən bir neçə növbəli yüzlərlə agentə qədər istənilən ölçüdə zəng mərkəzi həlli ilə təmin edə bilərik. Güclü funksionallıq və istifadəyə yararlılıq, optimallaşdırılmış platformada mərkəzləşdirilmiş çoxfunksiyalı imkanlarla, geniş təcrübəyə malik xüsusi texniki dəstək komandamız tərəfindən tamamlanan zəng mərkəzi sistemlərimiz şirkətinizin strateji inkişafına təkan vermək üçün performansı maksimuma çatdırmaq üçün tənzimlənir.

      IP telefoniya, multimodal rabitə, daxili etibarlı hesabat və tətbiq inteqrasiyası ilə bizim zəng mərkəzi həllərimiz müəssisələrə işçilərin məhsuldarlığını artırarkən və əməliyyat xərclərinə nəzarət edərkən müştəri xidməti gözləntilərini qarşılamağa və aşmağa kömək edir. İstər çoxsaylı saytları olan böyük zəng mərkəziniz olsun, istərsə də komandanız arasında zəng mübadiləsi üçün daha səmərəli yol axtarırsınızsa, biznesinizi idarə etmək və inkişaf etdirmək üçün sizə lazım olan həllərimiz var. Hazırda biz mərkəzləşdirilmiş və avtomatlaşdırılmış cavab mexanizmlərindən istifadə etməklə telefon zəngləri, vebsaytlardan, sosial şəbəkələrdən və on-line çatlardan daxil olan müraciətlərə cavabdeh olan peşəkar zəng mərkəzlərinin yaradılması üçün həllər təklif edirik.

      Bundan əlavə, biz interaktiv səsli cavab (IVR) sistemlərini təklif edirik. Bu, zəng edənlərə menyu və ya toxunma tonlu telefon klaviaturası vasitəsilə seçimlər verməklə onlarla qarşılıqlı əlaqədə olan avtomatik telefon sisteminin xüsusiyyətidir. Sonra o, ya telefon klaviaturasından istifadə etməklə, ya da səslə cavab verməklə seçilmiş zəng cavablarına əsaslanaraq tədbirlər görür. Zəng edənin cavablarına əsasən, IVR sistemi zəngi davam etdirmək üçün ya əlavə məlumat tələb edəcək, ya da əlavə yardım üçün istifadəçini agentə yönləndirəcək. Beləliklə, zəng mərkəzinin avtomatlaşdırılması təşkilatlar üçün danışıq IVR-ni öz sisteminə inteqrasiya etməklə daha əlçatan oldu və işçilərə gündəlik işlərdən daha çox mürəkkəb fəaliyyətlərə diqqət yetirməyə imkan verdi.
      3CX
      iTech Group - Rəsmi və yeganə TİTANİUM Partner
      3CX - IP Telefonlarla, SIP operatorlarla və FXO/FXS/GSM/PRİ kimi şlyuzlarla işləyən, açıq standartlara əsaslanan IP ATS -dir. Birləşdirilmiş ünsiyyət vasitələri üçün (Unified Communication) tam həlldir və özündə veb konfrans, video konfrans, proqram telefon (softphone) və sair bu kimi digər imkanları birləşdirir.
      "KOIR FLEX" infrastruktur, məlumat təhlükəsizliyi sistemləri və tətbiq platformalarının qurulmasında həm orta, həm də kiçik biznes üçün həll yollarında ictimai əhəmiyyətli layihələrin həyata keçirilməsinə yönəlmişdir. Təşkilatınız hansı fəaliyyət sahəsində çalışsa da, ofisləriniz və istehsal sahələriniz harada olursa olsun, KOIR FLEX-in mütəxəssisləri mövcud və gələcək iş tapşırıqlarına etibarlı dəstək verə biləcək, əməliyyat səmərəliliyini, məhsuldarlığı və işçilərinizin rahatlığı, müasir xidmət və müştərilərinizlə qarşılıqlı əlaqə vasitələrini təqdim edin.

      Müasir əlaqə mərkəzlərinin məqsədləri:
      - Müştərilərin tələblərinə və gözləntilərinə uyğunluq: müştərilərin rahat əlaqə kanalları ilə təmin edilməsi, hər bir qarşılıqlı əlaqənin maksimal dərəcədə nəzərə alınması, müştərilərə xidmətlərin maksimum mövcudluğunun təmin edilməsi.
      - Əməliyyatların minimallaşdırılması: operatorların iş vaxtının səmərəli istifadə edilməsi, gündəlik əməliyyatların avtomatlaşdırılması, əməkdaşları iş üçün lazımi məlumatla təmin edilməsi.
      - 3CX, Avaya, Yeastar əsasında peşəkar layihələr tətbiq edilir.

      KOIR FLEX biznesinizin aparılması üçün strategiyalar qururuq və xüsusiləşdirilmiş əlaqə mərkəzlərini yaradır.
      KOIR FLEX Modullar
      CTI Desktop
      3CX Windows Client-in davamı olan moduldur. 3CX softfonu start etdiyiniz zaman "CTI Desktop" onunla start olunur
      "CTI Desktop" istifadə edərək Əlaqə Mərkəziniz mərkəzləşdirilmiş və paylaşılmış olacaq. Operatorlar tətbiqetməni ya ofisdəki iş yerlərində, evdə və ya uyğun olaraq uzaq ofislərdə istifadə edə bilərlər. Həm iş telefonlarına (masadakı IP telefonlar) həm də softfonlara (kompüterdə quraşdırılmış telefon tətbiqetmələri) qoşula bilər.
      "CTI Desktop" - daxil olan zəngləri əldə edilməsi, zəng edən şəxsin məlumatlarını CRM hesabında dərhal tapılması, müştəri məlumatları, son zənglər və qarşılıqlı əlaqə növlərinin əldə edilməsidir. Zəng edən şəxsin nömrəsi bazada tapılmazsa, sistem açıq mənbələrdə axtarış aparacaq və orada mövcud olan bütün məlumatları göstərəcəkdir.
      CRM-dən birbaşa bir kliklə zəng edin, CRM-də zəng statistikalarını və zəng qeydlərini toplayın, CRM-dən çıxmadan zəngləri qəbul edin, şəxsi menecerlərə avtomatik zəng ötürülməsini qurun. "CTI Desktop" bir neçə mənbədən və müxtəlif növbələrdən gələn müxtəlif qarşılıqlı əlaqələri (telefon zəngi, çat, sms, video zəng və s.) idarə etmək üçün müxtəlif qruplardan olan agentlərin səmərəli qarışmasını təmin edir və 5 saniyə daxilində zənglərin 90% -i xidmət səviyyəsinə çatmağa imkan verir.
      Çıxan əlaqələr üçün 15 dəqiqədə danışıq ssenarilərini yaratmaq üçün bir vasitə əldə edəcəksiniz və operatorlar həmişə ən çətin suala da cavab vermək üçün tam məlumatlara sahib olacaqlar.
      Saytınızda çat vidceti quraşdırın və müştərilərin istəklərini emal etməyə başlayın. Vidcet, ayrılmış bir serverdə yerləşdirilir və çat widgetını qurarkən, istədiyiniz versiyanı seçə biləcəyiniz. Müxtəlif çat serverləri və saytları üçün ayrı-ayrı vidcetlər yaratmağa imkan verir.
      Tez və asanlıqla toplu SMS göndərmə üçün bir kampaniya yarada və ya yalnız zəruri hallarda müştəri ilə danışıq nəticəsinə əsasən göndərə bilərsiniz. Müştəri kartından məlumatları şablona əlavə edin və hər bir müştəriyə fərdi mesajlar göndərin.

      "CTI Desktop" daha çox imkanlar
      ı təmin edir
      • İstənilən dildə müasir və tərzli interfeys.
      • Tam omnikanal həll.
      • Daxil olan və çıxan zənglər.
      • Video zənglər, onlayn veb çat, e-poçt, sms
      • Sosial şəbəkələr və messencerlər
      • Daxili FLEX CRMFLEX Connect
      • Geri zənglərin idarə edilməsi.
      • Operatorların şəxsi hesabatı.
      • Supervisor və adminlərdən ani mesajlar.
      • Break və AUX səbəb kodları və break controller.
      • Telesatış üçün zəng siyahıları, borclulara zənglər.
      • Satış skriptləri və strategiyaları.
      • FAQ ilə inteqrasiya.
      • First Call Resolution(FCR) funksionalı.
      • İş Kodlarına (CWC) zəng edin.
      • İtirilmiş zənglərin idarə edilməsi.
      • Vidcetləri yerləşdirmək imkanı.
      • İş proseslərinin avtomatlaşdırılması.
      • Onlayn zənglərin hesabatları.
      • Məlumatların ümumi qeydi.
      • Bütün növ qarşılıqlı əlaqə haqqında hesabatlar.
      • Qısayol düymələrindən istifadə edərək zəngə cavab vermək və digər əməliyyatlar imkanı.
      • Zəng başa çatdıqdan sonra müştəri məmnuniyyəti sorğuları
      • Daxili çat
      • "Qara siyahı"nın idarə edilməsi
      • İşçi qruplarının planlaşdırıcısı
      • Operatorun fasilədə uzun müddət çəkməsi barədə rəhbərə bildiriş
      Supervisor desktop
      Online və xronoloji məlumatları üçün hesabat sistemi, bütün ƏLAQƏ MƏRKƏZİNİN işinə tam nəzarət etməyə, resursların mövcudluğuna nəzarət etməyə və əlaqə mərkəzinə müştəri zənglərinin axınındakı dəyişikliklərə vaxtında cavab vermək üçün lazım olan bütün məlumatları əldə etməyə imkan verir. Beləliklə, online və xronoloji rejimində müxtəlif məlumatı izləyin, məsələn, orta danışıq müddəti və hər bir operator üçün fasilə cədvəli, növbədə gözləmə müddəti, faiz xidmət səviyyəsi (SLA), itirilmiş zənglər və s.
      Bu tətbiqdən istifadə etməklə siz işçilərin işini yaxşılaşdırmaq və əlaqə mərkəzi proseslərini təkmilləşdirmək üçün lazım olan hesabatlara tez və asan çıxış əldə edəcəksiniz. O, sizə iş axınını sürətləndirməyə və məhsuldarlığı artırmağa kömək edəcək iş sahəsi verir. Əlaqə mərkəzinin təhlili proqramında hesabat şablonları, məlumatların təsnifatı, məlumat sütunları, təşkili, filtrasiyası və vaxt qrafiki kimi bir çox əsas funksiyalar var.
      Proqram təminatı tərəfindən həyata keçirilən təhlilə rəhbərliyə əlaqə mərkəzinin, operatorların, növbələrin performans səviyyəsini və operatorların müxtəlif şəraitlərdə necə sürətləndirilə biləcəyini effektiv şəkildə öyrənməyə imkan verən KPI kimi parametrlər daxildir. Əlaqə mərkəzinizə daxil olan bütün kanallar üçün real vaxt məlumatınız olacaq - səs, internet, video, sosial şəbəkə, SMS, faks və e-poçt.
      FLEX Dialer
      Biz telefon zənglərini istifadə edərək statik və dinamik outbound kampaniyalar hazırlamağa imkan verən avtomatlaşdırılmış çıxan zəng sistemini təklif edirik. Bu zənglər müştərilərə rüsumlar, faktura ödənişi xatırlatmaları, kredit fırıldaqları barədə xəbərdarlıqlar, hesab və sifariş məlumatları, promosyonlar, yeni məhsul elanları haqqında məlumat vermək üçün istifadə edilə bilər.
      Sistemimiz əlaqə mərkəzi operatorunun iştirakı ilə müştəri ilə sonrakı qarşılıqlı əlaqəyə imkan verir. Bunlar. müştəri yeni kampaniya haqqında məlumatı, sonra tələb olunarsa, operatora qoşulma seçimi verilə bilər. Və ya, məsələn, müştəriləri yeni məhsul və xidmətlər haqqında məlumatlandırmaq və ya mövcud satış və xidmət xəttlərini yeniləmək üçün kampaniyalar yarada bilərsiniz.
      Rəhbərin nömrələrdən ibarət siyahı yaratması, onu qrafik interfeys vasitəsilə sistemə yükləməsi və "Start" düyməsini sıxaraq zəng etməyə başlaması kifayətdir.
      Zəng strategiyaları abunəçinin cavab vermədiyi halda geri zəng etmək cəhdlərinin sayı, cəhdlər arasındakı vaxt kimi müxtəlif parametrləri təyin etməyə imkan verir. Tam avtomatik yığım sistemimiz eyni anda 300 abunəçini əhatə edir. Sistemin bir neçə dəqiqə ərzində gördüyü işi əlaqə mərkəzi operatorlarına bir neçə saat lazımdır. İstənilən şəhər və mobil nömrələrinə zəng edə bilərik.
      Özəlliklər
      • Ödənişlərin müddəti haqqında xəbərdarlıq
      • Sirkətin xidmətləri haqqında sorğular
      • VIP abunəçilərinə minnətdarlıq zəngi
      • Sirkətin xidmətləri haqqında sorğular
      • Telesatış, reklam və telemarketing
      • Promo aksiyalar, endirimlər və yeni xidmətlər
      • Sifarişlərin yerinə yetirilməsi, statusları

      FLEX Vocal
      Azərbaycan dili üçün speech recognition
      FLEX Vocal - səsli bot-dur (voice bot).
      Siz çağrı mərkəzinnə zəng etdikdə, o sizin sözlərinizi anlayacaq. Və sizə istədiyiniz xidməti təqdim edəcək.
      Telesales zəngləri, Müştərilərə xatırlatmalar, Daxil olan zənglər, Qeydiyyat və dəstək - Bütün bunları FLEX Vocal asanlıqla həyata keçirəcək
      Müştərilərimiz
      Əlaqə
      Telefon
      +994 12 3101414
      +994 51 2060960
      Ünvan
      Azadlıq prospekti 192E,
      Bakı, Azərbaycan


      Foto və video materiallar iTech Group-a məxsusdur.

      iTech Group 2024