Online və xronoloji məlumatları üçün hesabat sistemi, bütün ƏLAQƏ MƏRKƏZİNİN işinə tam nəzarət etməyə, resursların mövcudluğuna nəzarət etməyə və əlaqə mərkəzinə müştəri zənglərinin axınındakı dəyişikliklərə vaxtında cavab vermək üçün lazım olan bütün məlumatları əldə etməyə imkan verir. Beləliklə, online və xronoloji rejimində müxtəlif məlumatı izləyin, məsələn, orta danışıq müddəti və hər bir operator üçün fasilə cədvəli, növbədə gözləmə müddəti, faiz xidmət səviyyəsi (SLA), itirilmiş zənglər və s.
Bu tətbiqdən istifadə etməklə siz işçilərin işini yaxşılaşdırmaq və əlaqə mərkəzi proseslərini təkmilləşdirmək üçün lazım olan hesabatlara tez və asan çıxış əldə edəcəksiniz. O, sizə iş axınını sürətləndirməyə və məhsuldarlığı artırmağa kömək edəcək iş sahəsi verir. Əlaqə mərkəzinin təhlili proqramında hesabat şablonları, məlumatların təsnifatı, məlumat sütunları, təşkili, filtrasiyası və vaxt qrafiki kimi bir çox əsas funksiyalar var.
Proqram təminatı tərəfindən həyata keçirilən təhlilə rəhbərliyə əlaqə mərkəzinin, operatorların, növbələrin performans səviyyəsini və operatorların müxtəlif şəraitlərdə necə sürətləndirilə biləcəyini effektiv şəkildə öyrənməyə imkan verən KPI kimi parametrlər daxildir. Əlaqə mərkəzinizə daxil olan bütün kanallar üçün real vaxt məlumatınız olacaq - səs, internet, video, sosial şəbəkə, SMS, faks və e-poçt.